Friday, July 11, 2014

講辭

Recently, I had the privilege to give a small talk to a group of graduating primary school students. Here is what I said.

*********************

校長,神父,各位嘉賓,各位老師,各位家長,各位同學,大家好。今日好多謝校長俾我有機會返嚟自己母校同大家見面。我係1979年畢業,係,35年前,嗯,大家都大概估到我幾多歲。

其實我畢咗業之後,都未有返過嚟。喺我嘅記憶入面,我母校仲係以前舊慈雲山村16座隔籬嗰個又細又舊嘅校舍。今日我返嚟,其實係要多謝我一位舊同學。早兩個月前佢搵我,同我講校長想搵一個舊生返嚟幫手頒畢業證書,我當然係飛身應承囉。不過跟住佢又話仲要講啲嘢去勉勵啲學生,我就開始有的擔心。我問佢:「咁即係講啲乜?」

依家諗返我都有啲傻。其實我同學自己都冇乜經驗,又點知講啲乜?不過果時我又冇諗得咁仔細,凈係覺得我同學係知道嘅,所以就問佢。佢就話:「嗱,你就同佢地講,第日升上中學、出嚟社會,都唔好自卑。我哋學校雖然唔係最有錢、資源最多、設備最好、又或者係最出名嗰間學校,但我哋有好好嘅老師,好好嘅教導,都好值得自豪㗎!」

我諗諗,字面上我同學都講得啱嘅,於是就「哦」咗一聲。其實我心諗:「唓,邊有人理你邊間小學㗎!」

No comments: