Saturday, July 12, 2014

邊間

各位,我唔係講笑。我自從小學畢業,升上中學,升上大學,出嚟做嘢,從來都冇人會問我:「喂,你邊間小學㗎?」係,到依家我經常要接觸啲醫學生,或者初級嘅醫生,我間唔中真係會問:「嘩!你邊間學校㗎?」甚至「嘩!你邊間醫學院㗎?」

我諗,大家都可以想像,我其實唔係想知佢邊間學校畢業,而係佢嘅表現已經好有問題。我哋唔會因為一個人喺間好出名嘅學校畢業,就會覺得佢好叻,亦都唔會因為佢喺一間冇咁叻嘅學校畢業,就會睇佢唔起。一個人嘅名聲、成就,係因為佢嘅能力同埋付出,同佢邊間學校畢業冇乜大關係。

相反,一間學校嘅名聲,就係完全視乎佢嘅學生嘅成就同埋作為。所以,我希望大家喺將來能夠注意,唔好做啲嘢令到自己俾人問:「喂,細路,你邊間小學㗎?」咁樣,就已經係一個小小嘅成就。

No comments: