Sunday, October 19, 2014

Expression

There are occasions where Cantonese is far more expressive than English.

Here you go:

*********************
《其一》
甲:佢收五千萬真係無問題?
乙:梗係無。我成日都一張張咁燒俾佢。

*********************
《其二》
甲:佢收五千萬就係叫佢唔好提供服務?
乙:咁不如我地又夾五千萬叫佢唔好向我地提供服務。

*********************
《其三》
商:你做乜咁多條例監管,成日阻頭阻勢?
官:你可以俾五千萬我,然後叫我唔好提供服務。

No comments: