Thursday, August 1, 2013

辯辭

各位議員,各位巿民:

今日我希望喺呢度同大家開誠公佈,一次過交代我件事。

首先,我嚴正聲明,經過多次嘅轉售,啲地依家係我太太嘅家人持有。注意,嗰啲人唔係我嘅家人,我太太自己亦冇任何權益。一直以來,我太太參與土地買賣,目的都晤係賺錢,佢其實亦從來冇一分一毫落過袋。

至於啲地,我重覆一次,係買嚟作我屋企嘅休憩用途。我同意啲地買嘅時候好平,為咗釋除公衆嘅疑慮,我打算盡快搵完全唔關事嘅第三者買咗佢。我亦承諾以後唔會投資土地買賣,同埋其他同我公職有衝突嘅生意。

最後,我想同大家講,我唔會辭職。一直以來,我擔任公職嘅目的都係服務香港人。我其實好謙卑,對各位傳媒朋友嘅質問,我都會想起約伯書裡面嘅教導嚟回應。大家可能覺得我喺度唧牙膏式咁講嘢,係玩緊語言偽術。我同意我嘅措辭係比較華麗,呢個係因為我真心覺得講嘢係一種art。

**********************
Szeto's note: Since the speech is almost entirely in Cantinese, we have reasons to believe the last word is only misheard as English.

It got to be 呃。

No comments: